This page want's to use cookies for statistics, analytics, marketing and personalisation purposes. You will find more info about cookies in Privacy Policy of this site.

Jak wykorzystać program do mailingu, jako bazę STAŁYCH Klientów? [STUDIUM PRZYPADKU]

Krzysztof Rdzeń, Evolutive

www.evolutive.pl

Grupa Evolutive to zbiór różnorodnych projektów e-biznesowych. Kiedyś skupiona głównie na prowadzeniu i rozwijaniu sklepów internetowych oraz forów dyskusyjnych dziś jest powiększona o e-biznesy dostarczające usługi marketingowe, rejestrację domen i świadczenie usług hostingowych przez projekty szkoleniowe, produkty elektroniczne i wydawnictwo e-commerce.

Osiągnięcia

Dzięki liście czytelników, potencjalnych klientów i klientów moja firma rozwinęła skrzydła. Wcześniej biznes był mało przewidywalny i mocno zależny od jednorazowych akcji reklamowych. Dziś marketing firmy również dywersyfikuję, ale główne źródła moich klientów to darmowe biuletyny, które publikuję budując tym samym listę czytelników i pozytywne relacje z czytelnikami.

Poza stale napływającymi klientami na moje usługi i produkty przeprowadzam jednorazowe akcje edukacyjne (e-szkolenia, e-warsztaty i coachingi), które są zastrzykiem finansowym dla realizacji kolejnych przedsięwzięć e-biznesowych.

Dlaczego zdecydowałeś się na budowanie listy adresowej?

Lista adresowa to ludzie – klienci i potencjalni klienci naszego biznesu, więc zatrzymanie ich przy sobie i stały kontakt z nimi to najlepsza forma marketingu, jaką można realizować. Większość działań marketingowych skupia się na jednorazowym i impulsowym nakłonieniu potencjalnego klienta do akcji. E-mail marketing pozwala wielokrotnie docierać z komunikatem reklamowym do tego samego odbiorcy i wszystko odbywa się za jego przyzwoleniem. To skuteczny, prosty i tani sposób rozwijania własnego biznesu.

Lista adresowa jest jednym z ważniejszych sposobów promocji każdego z biznesów lub produktów, które tworzę lub planuję wdrożyć. Aktualnie realizuję dwa dodatkowe projekty z czego jeden będzie oprogramowaniem, którego brakuje na rynku. Z pewnością lista adresowa, którą stworzę przy tym projekcie pozwoli mi tanio i dość skutecznie docierać z wielokrotnym komunikatem reklamowym do grupy ściśle zainteresowanych produktem.

Co skłoniło Cię do wyboru impleBOT/FreeBota?

Przy założonym sposobie budowania listy czytelników (darmowe kursy e-mailowe), ImpleBOT był rozwiązaniem najkorzystniejszym w stosunku cena/możliwości. Myślę, że wciąż takim pozostaje, szczególnie impleBOT MANAGER to rozwiązanie w przystępnej cenie i właśnie ten wielokrotny autoresponder wykorzystuję w moich biznesach.

Jakimi sposobami budujesz swoją listę adresową?

Głównie darmowe kursy e-mailowe. Czytelników pozyskuję głównie przez pozycjonowanie stron typu squeeze page. Ponadto prowadzę kampanie PPC i JV oraz daję możliwość zapisu na newsletter na większości moich stron komercyjnych i na blogu, wykorzystuję także korejestracja (co-reg).

Jakie zauważyłeś efekty korzystania z Co-Reg?

Korzystam z co-reg i zrobiłem nawet badanie podczas z moich mini akcji promocyjnych. Okazało się, że 24% klientów, którzy skorzystali z mojej oferty, trafiło na moją listę właśnie z korejestracji. Myślę, że to bardzo dobry wynik biorąc pod uwagę, że Co-Reg pozwala w szybszym tempie budować listę wartościowych czytelników.

Top