Precyzyjny e-mail marketing na światowym poziomie

Wprowadziliśmy w grudniu do www.impleBOT.pl możliwość filtrowania subskrybentów na podstawie faktu kliknięcia w link w mailingu lub wiadomości autorespondera.

Dzięki temu można robić zabójcze follow-upy:

1. wysyłamy e-mailing z ofertą, a kilka dni później:

2. wyciągamy za pomocą filtru osoby, które kliknęły na link. Eksportujemy listę i gdzieś sobie ją zachowujemy jako plik – wystarczą same e-maile.

3. Mając aktywny taki filtr w opcjach mailingu wykluczamy osoby, które kupiły – musimy wyeksportować listę e-maili z systemu e-commerce. Uzyskujemy więc listę osób, które kliknęły, ale ni kupiły.

4. Piszemy do nich.

 {IMIE_W},
 Cieszę się z Twojego kliknięcia na link we
 wtorkowym mailingu "TEMAT"
 Widzę jednak, że w przeciwieństwie do X
 osób, nie kupiłeś naszego produktu.
 Napisz proszę, dlaczego.
 Załączam dodatkowe informacje.
 pozdrawiam

Ludziom szczęka opadnie na widok czegoś takiego, bo takich możliwości nie ma żaden inny publiczny system w Polsce.

5. Następnie usuwamy z filtru informacje o kliknięciach i przechodzimy do mailingu.

6. Za pomocą wcześniej wyeksportowanej listy wykluczamy osoby, które kliknęły i otrzymujemy listę osób, które nie klikneły.

7. Piszemy do nich:

 {IMIE_W},
 Ponieważ nie kliknąłeś w link we
 wtorkowym mailingu "TEMAT"
 pozwalam sobie załączyć informacje,
 które na pewno Cię do tego przekonają:
 ...
 pozdrawiam

W ten sposób robi się precyzyjny e-mail marketing na poziomie, którego nie potrafi zrobić 99,9% marketerów na świecie – mało który system pozwala na coś takiego, a w impleBOT to jest od niedawna standard w każdym płatnym koncie!

Np. my już zawsze w mailingach wykluczamy osoby, które kupiły dany produkt – eksportujemy ich maile z systemu e-commerce a potem korzystamy z funkcji “Pomiń e-maile z pliku:”

Categories