Wprowadziliśmy w grudniu do www.impleBOT.pl możliwość filtrowania subskrybentów na podstawie faktu kliknięcia w link w mailingu lub wiadomości autorespondera.
Dzięki temu można robić zabójcze follow-upy:
1. wysyłamy e-mailing z ofertą, a kilka dni później:
2. wyciągamy za pomocą filtru osoby, które kliknęły na link. Eksportujemy listę i gdzieś sobie ją zachowujemy jako plik – wystarczą same e-maile.
3. Mając aktywny taki filtr w opcjach mailingu wykluczamy osoby, które kupiły – musimy wyeksportować listę e-maili z systemu e-commerce. Uzyskujemy więc listę osób, które kliknęły, ale ni kupiły.
4. Piszemy do nich.
{IMIE_W}, Cieszę się z Twojego kliknięcia na link we wtorkowym mailingu "TEMAT" Widzę jednak, że w przeciwieństwie do X osób, nie kupiłeś naszego produktu. Napisz proszę, dlaczego. Załączam dodatkowe informacje. pozdrawiam |
Ludziom szczęka opadnie na widok czegoś takiego, bo takich możliwości nie ma żaden inny publiczny system w Polsce.
5. Następnie usuwamy z filtru informacje o kliknięciach i przechodzimy do mailingu.
6. Za pomocą wcześniej wyeksportowanej listy wykluczamy osoby, które kliknęły i otrzymujemy listę osób, które nie klikneły.
7. Piszemy do nich:
{IMIE_W}, Ponieważ nie kliknąłeś w link we wtorkowym mailingu "TEMAT" pozwalam sobie załączyć informacje, które na pewno Cię do tego przekonają: ... pozdrawiam |
W ten sposób robi się precyzyjny e-mail marketing na poziomie, którego nie potrafi zrobić 99,9% marketerów na świecie – mało który system pozwala na coś takiego, a w impleBOT to jest od niedawna standard w każdym płatnym koncie!
Np. my już zawsze w mailingach wykluczamy osoby, które kupiły dany produkt – eksportujemy ich maile z systemu e-commerce a potem korzystamy z funkcji “Pomiń e-maile z pliku:”