Tekst ten (raczej dla dorosłych) dostałem e-mailem. Niestety nie wiem, kto jest jego autorem. Zamieszczam go z powodów walorów edukacyjnych.
Marketing kobiecy
- Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, podchodzisz i mówisz: “Jestem dobra w łóżku”. To jest Marketing Bezpośredni.
- Jesteś na imprezie z przyjaciółmi, widzisz atrakcyjnego faceta, jeden z twoich znajomych podchodzi i mówi: “Tamta laska jest świetna w łóżku”. To jest Reklama.
- Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, prosisz go o numer telefonu, następnego dnia dzwonisz i mówisz: “Jestem dobra w łóżku”. To z kolei jest Telemarketing.
- Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, rozpoznajesz go, odświeżasz mu w pamięci znajomość i pytasz: “Pamiętasz, jak dobra jestem w łóżku?” To się nazywa Customer Relationship Management (CRM).
- Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, wstajesz, poprawiasz ubranie i fryzurę, podchodzisz, stawiasz mu drinka. Mówisz mu, jak ładnie pachnie oraz zachwycasz się jego garniturem. Napomykasz, jak dobra jesteś w łóżku. To się nazywa Public Relations.
- Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, podchodzi i mówisz: “Jestem dobra w łóżku”, następnie pokazujesz mu jeden sutek lub całą pierś. To jest Merchendising.
- Jesteś na imprezie i widzisz atrakcyjnego faceta, on podchodzi i mówi: “Słyszałem, że jesteś świetna w łóżku” – to jest uznana marka, czyli Branding.
Marketing męski
- Podchodzisz do laski na imprezie i mówisz: “Jestem fenomenalny w łóżku, potrafię spędzić całą noc kochając się bez przerwy.” To nazywa się Nieuczciwa Reklama i jest karane w większości krajów UE.
Myślę, że komentarz jest zbędny ;-).