Budowanie Listy dla Odważnych
Zobacz, jak odważne e-biznesy budują listy adresowe i dzięki temu zarabiają więcej niż konkurencja: 2 część: Chętnie przeczytam Twoją opinię poniżej…
Zobacz, jak odważne e-biznesy budują listy adresowe i dzięki temu zarabiają więcej niż konkurencja: 2 część: Chętnie przeczytam Twoją opinię poniżej…
Wiem wiem, brzmi to jak herezja, ale ja mówię o e-mail marketingu ;-)… zresztą to krótkie video wyjaśni Ci, dlaczego rozmiar nie ma już takiego znaczenia w e-mail marketingu: Opinie jak zwykle mile widziane 😉
Chcesz się dowiedzieć, jak zbudowałem listę 150 tysięcy osób nie wydając ani jednej złotówki na reklamę ani na kupowanie cudzych list? Zobacz poniższe video z Konferencji CzasNaE-Biznes: [zgodnie z zapowiedzią, ze względu na wyjątkowość tej strategii, video to nie jest już dostępne publicznie] Kliknij tutaj, aby poznać resztę wykładu… To, co właśnie zobaczyłeś, to tylko […]
Smutna prawda o stronach www jest taka, że bardzo często 90-98% odwiedzających opuszcza pierwszą stronę w ciągu kilkudziesięciu sekund. Innymi słowy 90-98% naszego zaangażowania w promocję, naszych pieniędzy wydanych na reklamę i naszej pracy włożonej w budowę strony… idzie w błoto. Można jednak temu zapobiec i to w bardzo prosty sposób. Za chwilę przedstawię Ci […]
Jakiś czas temu rozmawiałem z czytelniczką, która kupiła bazę mailingową na Allegro bez papierów. Zadzwoniła do mnie przerażona, bo oskarżono ją o spam. Mailing poszedł z jej serwera i z jej domeną w treści. Baza była oczywiście spamerska. W rezultacie kobieta ta NIE miała ŻADNYCH szans wybronienia się. Nie było żadnych prawomocnych dowodów zakupu bazy, […]
Można zaproponować zapisanie się do listy adresowej na swojej stronie www bądź w mailingach do osób, które wyraziły zgodę na takie mailingi. Jeśli wysyłasz takie zaproszenie do osób, które nie miały z Tobą kontaktu, a masz ich adresy z różnych niepotwierdzonych źródeł (jak strona www), to jest to SPAM. W przypadku FreeBot.pl wpisywanie na listę […]
Po 2,5 roku sprzedawania w Internecie wiem jedno – ludzie po złożeniu zamówienia bardzo często zapominają za nie zapłacić – chyba, że wybrali płatność przy odbiorze. Jeden mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia nie wystarczy. Ponadto mimo zamówienia, wielu klientów nie jest do końca przekonanych do zakupu. Wystarczy aby pochwalili się komuś z rodziny i prawie […]
Mimo iż FreeBot.pl nie posiada funkcji wysyłania jednorazowych e-maili, dzięki wbudowanej opcji Double Opt-In Zobacz definicję i opcji eksportu listy subskrybentów można go użyć do zarządzania listą adresową newslettera. Potrzebny Ci będzie tylko zewnętrzny program do wysyłania mailingów. Sam autoresponder wykorzystaj do wysyłania czytelnikom informacji, które się nie deaktualizują – np. reklam produktów, usług itp.
W pierwszej części tej serii opisałem bardzo skuteczną – prawdopodobnie w wielu przypadkach najskuteczniejszą – metodę pozyskiwania adresów e-mail na stronie www. Dzisiaj opiszę metodę bardzo często stosowaną, wręcz klasyczną. METODA II: Formularz newslettera w bocznym menu Jeśli ktoś wszedłby na stronę w celu zapisania się na jej biuletyn, szukałby odpowiedniego formularza w bocznym menu. […]
Najprawdopodobniej masz już stronę www. Najprawdopodobniej ktoś ją odwiedza. Jeśli masz statystyki oglądalności, to nawet wiesz ile osób ją odwiedza. W końcu, najprawdopodobniej mało kto zostawia Ci swój adres e-mail. Jest to wielkie marnotrastwo potencjału zarobkowego. Szkoda, ponieważ lista adresowa jest niesłychanie ważna. Właściwie: NAJWAŻNIEJSZA. W tej serii artykułów pokażę Ci metody do zastosowania na […]