Budowanie Listy dla Odważnych
Zobacz, jak odważne e-biznesy budują listy adresowe i dzięki temu zarabiają więcej niż konkurencja: 2 część: Chętnie przeczytam Twoją opinię poniżej…
Zobacz, jak odważne e-biznesy budują listy adresowe i dzięki temu zarabiają więcej niż konkurencja: 2 część: Chętnie przeczytam Twoją opinię poniżej…
Wiem wiem, brzmi to jak herezja, ale ja mówię o e-mail marketingu ;-)… zresztą to krótkie video wyjaśni Ci, dlaczego rozmiar nie ma już takiego znaczenia w e-mail marketingu: Opinie jak zwykle mile widziane 😉
Chcesz się dowiedzieć, jak zbudowałem listę 150 tysięcy osób nie wydając ani jednej złotówki na reklamę ani na kupowanie cudzych list? Zobacz poniższe video z Konferencji CzasNaE-Biznes: [zgodnie z zapowiedzią, ze względu na wyjątkowość tej strategii, video to nie jest już dostępne publicznie] Kliknij tutaj, aby poznać resztę wykładu… To, co właśnie zobaczyłeś, to tylko […]
Co, KONKRETNIE, należy robić, aby zbudować dochodową listę adresową? Po pierwsze rozpocząć budowanie listy adresowej. Niby to banalne, ale zamiast ciągle o tym czytać, słuchać i szukać tej jednej metody, którą najszybciej zbudujesz listę, po prostu zacznij stosując metody najprostsze i sprawdzone. “Tajne techniki” pojawiają się i znikają, metody sprawdzone działają od lat. Przyciągnij subskrybentów na […]
Przypomniałem sobie dzisiaj lipcową sesję z jednym z moich Klientów konsultacyjnych. Przez 2 godziny robiłem z nim i dla niego, to co Ty też {P:powinieneś/powinnaś} zrobić w swoim biznesie, aby Twój biznes mógł się lepiej rozwijać. Po prostu wdrożyliśmy system budowania listy adresowej. System jest bardzo prosty, bo taki działa najlepiej. Testowałem go wielokrotnie, używam od […]
Instrukcja obsługi impleBOT i FreeBOT. W tym video poradniku pokazuję, jak optymalnie i marketingowo skonfigurować konto impleBOT? jak sprawdzić, aby jak najwięcej osób potwierdzało subskrypcję? polityka prywatności – jak ją napisać, skąd wziąć wzór? jak ustawić pole OD e-maili, aby zwiększyć OpenRate? jak zwracać się do czytelników newslettera lub e-zinu? jak budować 1 listą za […]
Jedną z najważniejszych funkcji impleBOT MANAGERa jest możliwość wysyłania MultiMailingów. MultiMailing to e-mailing wysłany za pomocą jednego formularza do wielu wybranych list adresowych. Oczywiście system e-mail marketingu impleBOT sam deduplikuje MultiMailing – tj. usuwa z poszczególnych mailingów osoby, które otrzymały taką wiadomość z innej listy. Teraz MultiMailing poszerzyliśmy o bardzo przydatną funkcję wykluczania, znaną i […]
To jest fragment materiału nagranego w ramach projektu Pigułki Wiedzy. Jeśli interesuje Cię ten temat i chcesz dowiedzieć się więcej, zapraszam na stronę internetową: http://bit.ly/PigulkiWiedzyMajewski
To, o czym mówiłem dzisiaj na audycji, od samego początku było możliwe dzięki e-mail marketingowi. A e-mail marketing robię tylko na impleBOT, bo do tego to narzędzie zbudowałem. Piszę o tym, bo dzisiaj o północy kończy się promocja na impleBOT. Szczegóły: http://bit.ly/JFxjkP Jeszcze raz dziękuję za udział, na dniach udostępnię nagranie. W międzyczasie, tutaj: http://www.ekademia.pl/mod/resource/view.php?id=93630 znajdziecie 13 […]
W takim razie rozwiązanie jest takie: na samym początku pliku header.php w szablonie WordPress: <?php if (is_home() && $_COOKIE[‘zapisany’]==’1′) { Header(“/home”); } ?> Gdzie /home to strona przygotowana dla tych, którzy już się zapisali. is_home() sprawia, że to przekierowanie zadziała tylko na stronie głównej. Następnie Tworzymy skrypt /zapisany.php <?php setcookie(‘zapisany’, ‘1’, (time()+10*365*24*3600), “/”); Header(“Location: /home”); […]