Jak nazwać to, co wysyłam do klientów?
Dyskusja precyzyjnie pokazuje różnice pomiędzy newsletterm, e-zinem, magazynem i czasopismem.
Blog usług impleBOT i FreeBOT
Dyskusja precyzyjnie pokazuje różnice pomiędzy newsletterm, e-zinem, magazynem i czasopismem.
Jakiego darmowego edytora tekstu najlepiej używać przy składaniu e-zinów? Polecają forumowicze.
Czy wydając internetowy magazyn warto, a może nawet trzeba zarejestrować go w sądzie?
Zdarzyło się tak, że moje dwa adresy e-mail znalazły się na czarnej liście. Na moje nieszczęście dowiedziałem się o tym na kilka godzin przed wysyłką numeru. Byłem niewinny, szybko to uznano.
Elektroniczne publikowanie uprawia coraz więcej biznesów. Coraz więcej
wysyła mailingi do swoich i nie swoich klientów… ale poziom
amatorszczyzny NIE spada.
Czy warto rozsyłać newsletter w formacie PDF? Czy też czytanie takich dokumentów jest zbyt męczące dla większości Internautów. A jeśli nie PDF, to co innego?
Razem z Pawłem Gruszeckim dzielimy się własnymi doświadczeniami w
dyskusji nad szansami sukcesu nowego elektronicznego czasopisma.
Lektura obowiązkowa dla każdego nowego e-wydawcy.
Wydawcy prasy są zgodni, że przyszłością prasy jest cyfrowa forma. Jednak rozbieżności rodzą się jeśli chodzi o czas przejścia na ten system publikacji.
Wartościowa dyskusja dla osób chcących tworzyć dokumenty w formacie PDF. Propozycje wielu przydatnych do tego celu programów wraz z linkami do dokładnych instrukcji tworzenia takich e-booków.
Czyli szeroki opis e-zinów i ich odbiorców. Doświadczenia zebrane przez osoby tworzące e-ziny na Polskim rynku m.in. Wirtualny Komputer. Ogromna dawka informacji na temat grupy docelowej i e-zinów.