Jak stworzyć za darmo prosty system double opt-in?
Niektórzy providerzy udostępniają klientom systemy list adresowych z opcją Double Opt-in. Jednak niektóre firmy ani nie mają takiego szczęścia, ani nie chcą inwestować. Dla nich jest ten artykuł.
Blog usług impleBOT i FreeBOT
Niektórzy providerzy udostępniają klientom systemy list adresowych z opcją Double Opt-in. Jednak niektóre firmy ani nie mają takiego szczęścia, ani nie chcą inwestować. Dla nich jest ten artykuł.
W zdolnych rękach lista adresowa jest kurą znoszącą złote jajka. Jest to fakt, który potwierdzi każdy zdolny marketer. Problem pojawia się, gdy chcemy listę adresową samodzielnie zbudować.
W pierwszej części tej serii opisałem bardzo skuteczną – prawdopodobnie często najskuteczniejszą – metodę pozyskiwania adresów e-mail na stronie www. Dzisiaj pokażę metodę słabszą, ale tradycyjną…
W tej serii artykułów pokażę Ci metody, które budują mi ogromne listy adresowe. Zacznę od najskuteczniejszej w moim przypadku metody. Metoda ta jest również narzadziej spotykaną.
Bogusław Dębosz: “Czy ktoś wie gdzie można znaleźć spis polskojęzycznych kanałów RSS? (…) jest to – moim zdaniem – dosyć dobry kanał dystrybucji zwiastunów informacji.”
Jak przygotować odpowiedniego e-maila powitalnego wysyłanego do klienta po zapisaniu się do newslettera? Samo powitanie to mało… Zobacz, jak rozwiązali to inni.
DaMaster: “Poszukuję zestawionych zasad pisania wzorcowych newsletterów (precyzuję że chodzi o newslettery, a nie e-ziny). Czy spotkaliście się z tym zagdanieniem?”
Tomek (www.teatrmit.wroc.ws): „A może ktoś wie jaka jest przyczyna tego, że plik utworzony w Wordzie i skonwertowany na pdf programem pdfEdit995 otwiera się w całości tylko na moim kompie?”
Już dawno niedostępna książka „Vademecum Dziennikarza” ciągle jest poszukiwana… A może znajdą się chętni na jej wersję elektroniczną?
Czy tworząc magazyn związany ze stroną www, należy jego nazwę powiązać z nazwą witryny? A może lepiej stworzyć nową, odpowiedniejszą dla czasopisma nazwę?