Wiem wiem, brzmi to jak herezja, ale ja mówię o e-mail marketingu ;-)…
zresztą to krótkie video wyjaśni Ci, dlaczego rozmiar nie ma już takiego znaczenia w e-mail marketingu:
Opinie jak zwykle mile widziane 😉
Wiem wiem, brzmi to jak herezja, ale ja mówię o e-mail marketingu ;-)…
zresztą to krótkie video wyjaśni Ci, dlaczego rozmiar nie ma już takiego znaczenia w e-mail marketingu:
Opinie jak zwykle mile widziane 😉
[…] Zobacz: Rozmiar NIE jest najważniejszy… w e-mail marketingu Autor: Piotr Majewski Specjalizuje się w e-biznesie i marketingu internetowym od 1998 roku. Jest redaktorem CzasNaE-Biznes. Pod takim samym tytułem została wydana jego książka o e-biznesie. Zaprojektował od strony merytorycznej największy program szkoleniowy z zakresu e-biznesu w Polsce – FIRMA XXI WIEKU – z którego skorzystało 1900 osób. Należą do niego również system mailingowy impleBOT.pl, oraz platformy sprzedające szkolenia e-learningowe (Ekademia.pl). […]