Pracuję nad 7 częściowym kursem o inwestowaniu, (…) zastanawiam się czy nie lepiej będzie gdy zrobię np. jeden dzień przerwy między lekcjami.
Jeśli na dole każdej lekcji umieścisz link do pobrania całego kursu, to możesz go rozciągnąć dając przerwy między lekcjami. Jeśli nie, lepiej wysyłaj codziennie.
1. Ludzie będą pisali do Ciebie prośby o przyspieszenie.
2. Ludzie, którzy zapisują się na kursy chcą rezultatu teraz – po to się zapisali – a nie później. Każdy kolejny dzień obniża ich motywację. Im szybciej (i skuteczniej!) dostarczysz im to, czego chcieli, tym lepiej dla Twojej marki.
Podkreślam “skuteczniej”. Najszybciej jest wysłać cały kurs 1 dnia, ale niestety nie jest to skuteczne, bo wielu go nie przeczyta.
Jeśli kurs jest rozciągniety w czasie i ludzie nie proszą o przyspieszenie, to znaczy, że:
1. nie zależy im bardzo
2. kurs jest źle zrobiony i… nie zależy im bardzo
Czasami stosowaną alternatywą jest rozciągnięcie kursu w czasie do tego stopnia, aby był obiektywnie skuteczny i umożliwienie otrzymania całości natychmiast za opłatą.