Najlepsze pomysły na wykorzystanie wielokrotnego autorespondera: informator o produktach i usługach

W artykule Najważniejsze narzędzie w e-biznesie napisałem, dlaczego wielokrotny autoresponder jest najważniejszym narzędziem w e-biznesie. Nie będę się więc powtarzał. Przedstawię Ci po prostu kilka sprawdzonych rozwiązań na wdrożenie w e-biznesie wielokrotnego autorespondera.

Niech nie odstraszy Cię słowo “wdrożenie” – każde z tych rozwiązań można niezwykle łatwo zastosować w większości e-biznesów.

Informator o naszych produktach i usługach

Najprostszym zastosowaniem wielokrotnego autorespondera jest przekazanie za jego pomocą zawartości naszej strony www. Nie nalezy się przejmować tym, że czytelnik mógł już częśc tekstów przeczytać. Po prostu tego, co go nie będzie interesowało, nie przeczyta. W najgorszym wypadku po prostu wypisze się z naszej listy. Nie mamy więc nic do stracenia.

Wystarczy podzielić zawartość naszej strony na strawne fragmenty – najlepiej około 500 słów na 1 e-mail, ustalić kolejność i gotowe.

FreeBot.pl idealnie nadaje się do takich rozwiązań. Ma wszystkie potrzebne funkcje. Stworzenie takiego informatora z gotowej strony www to 1 do kilku dni JEDNORAZOWEJ pracy – zależnie od objętości strony www.

Categories